תנאי אחריות מוצרי חשמל

 

תקנון אחריות מוצר ע”י ייבואן: (גלוטק בע”מ)

  1. תמר קוסמטיקס לא נותנת אחריות על המוצר, האחריות היא ע”י היבואן “גלוטק” בע”מ ותמר קוסמטיקס כפופה לה בנושא.
  2. כשהלקוח יקבל את המכשיר שרכש וברגע הפתיחה יבין כי המוצר תקול תמר קוסמטיקס תשלח לו מוצר חדש מאותו המוצר שרכש,
    עד 4 ימי עסקים.
    (יש להודיע לתמר קוסמטיקס עד יומים מרגע קבלת המוצר)
  3. אין אחריות על נפילות או שבר של המוצר
  4. תמר קוסמטיקס לא נותנת מכשיר חלופי כשהמכשיר נמסר לתיקון

5.בזמן האחריות אם וכאשר המוצר תקול והוא בתוך תקופת האחריות על הלקוחה לדואג להעביר אותו לייבואן (רוז’נסקי 10 ראשון לציון) או בעלות של 38 ₪ תמר קוסמטיקס תדאג לעביר את המוצר התקול לייבואן מהכתובת הלקוחה אל חברת הייבואן שם יבוצע התיקון השילוח יבוצע ע”י  חב’ משלוחים ציטה (התשלום יתבצע מראש אל תמר קוסמטיקס). לאחר התיקון על הלקוחה לאסוף את המכשיר המתוקן מחברת תמר קוסמטיקס.

  1. אחריות תקפה ל- 12 חודשים מתאריך ע”ג החשבונית הרכישה
      א. האחריות מותנית בשמירת חשבונית הקניה (או צילום שלה) ותוקפה שנה מיום הרכישה, בהתאם לתנאי האחריות המצורפים לאריזת המכשיר.
      ב. יש לצרף את תעודת האחריות, בה מצוין המספר הסריאלי של המכשיר.
  2. האחריות לפי תעודה זו לא תחול בכל מקרה שהנזק נגרם למוצר מכל אחת מהסיבות שיפורטו לעיל. בנוסף, בכל מקרה כזה, תהיה “גלוטק” (יבואנית המוצר) רשאית לדרוש תשלום בעד תיקונו, החלפתו והובלתו של המוצר:

    א. התקלה נגרמה בשל שימוש רשלני שלא בהתאם להוראות השימוש.

    ב. התקלה נגרמה בזדון או בשל רשלנות של הצרכן.

    ג. התקלה נגרמה על ידי כוח עליון (לרבות שריפה, נזילה, מכת מתח, פגית ברק, כניסות גוף זר וכדומה)

    ד. שבר פנימי או חיצוני מכל סוג שהוא, שנגרמו ע”י “גלוטק” או מי מטעמה.

    ה. חדירת נוזלים ו/או סימני רטיבות/ קורוזיה מכל סוג שהוא.

    ו.המכשיר תוקן או בוצע ניסיון לתיקון או הוכנסו בו שינויים ע”י אדם שלא הוסמך לכך ע”י “גלוטק” או מי מטעמה.

  1. “גלוטק” תחויב להחזיר את המוצר המקולקל למצב בו היה טרם הקלקול. במידה ותידרש החלפת חלקים לצורך התיקון, אנו מתחייבים להשתמש בחלקים חדשים ומקוריים
  2. מרגע קבלת המוצר למעבדת תיקונים 16 ימי עסקים המוצר המתוקן יחזור לתמר קוסמטיקס (תמר קוסמטיקס לא אחרית על עיקובים אצל הייבואן)

הסבר ללקוחה על תהילך העברת המוצר החשמלי לתיקון ע”י הייבואן:

  1. על הלקוחה להעביר את המוצר התקול – תמר קוסמטיקס
    בירושלים או לחילופין תמר קוסמטיקס תשלח את החב’ המשלוחים שלה (צ’יטה)
    בעלות של 38 ש”ח (כולל מע”מ) תשלום מראש
  2. לאחר שתמר קוסמטיקס תקבל את המכשיר היא תעבירו על הייבואן המתקן ‘גלוטק’
    הנותן את שירות התיקונים למוצרים החשמלי (יש לקרוא את התקנון למעלה)
  3. לאחר שהמוצר החשמלאי יתוקן הייבואן ישלח את המוצר המתוקן לתמר קוסמטיקס.
  4. על הלקוחה לאסוף את המוצר התיקן (לאחר התיקון) מתמר קוסמטיקס
    בירושלים או לחילופין תמר קוסמטיקס תשלח את החב’ המשלוחים
    שלה (צ’יטה) לאסוף את המכשיר בעלות של 30 ש”ח התשלום מראש